Σάββατο 23 Οκτωβρίου 2010

ΤΟ ΛΟΥΤΡΑΚΙ ΟΜΩΣ ΚΑΝΕΙ ΚΑΚΟ ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΣΕΠΗ.ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΕΡΧΟΝΤΕ ΟΙ ΒΙΖΙΤΕΣ

Αντωνίου: «Θέλω να προκαλώ με τη δουλειά μου και όχι με τα προσωπικά μου»

Μία ακόμα σέξι φωτογράφιση για τη Ρία Αντωνίου η οποία σε... συνέντευξή της δηλώνει πως δεν πρόκειται να ξανακάνει γυμνή φωτογράφιση. Πιο συγκεκριμένα, η εκρηκτική ξανθιά δηλώνει: «Δεν θα ξανακάνω γυμνό. Το βαρέθηκα πια, θέλω ρούχα τώρα!». Η Ρία Αντωνίου δηλώνει επίσης για τον εαυτό της: «Θέλω να προκαλώ με τη δουλειά μου και όχι με την προσωπική μου ζωή». Όσο για τις φοβίες της, η ίδια αποκαλύπτει: «Φοβάμαι την αποτυχία, τους ηλίθιους, τη ζήλια, τα μικρόβια, τους κομπλεξικούς, το τέλος. Φοβάμαι τα blogs, τη μιζέρια και όσους θέλουν να μου κάνουν κακό». showbiz.com.cy
(sarotiko)


Read more: http://neamadata.blogspot.com/2010/08/blog-post_586.html#ixzz13B9PAnUA

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

visitors

visitors